Ibland känns de bara

Ja i bland känns kroppen så där oförskämt lugn. Det är inte ofta i dessa dagar jag får den känslan, ofta är kroppen på en sådär lagom obehaglig stressnivå men så kommer dom där dagarna och jag känner mig stark och så där lite oövervinnerlig eller nåt, bara en så stark bra känsla.

Kanske det blir så när veckan, visserligen som vanligt innehållit en del turbosvängar med upp och ner. Men mer åt det bra kreativa slaget, som när jag tog fram all min fotoutrustning och satte upp allt i köket i kliniken. Där ska det nu fotas. Ska bara uppdatera mig lite, det var ju över 10 år sen jag fotade lite mer proffsigt för sen bytte jag bana och blev massageterapeut i stället.

Nu kan jag ju verkligen få ihop alla mina världar med att fota snygga bilder till min nya hemsida som proffs Linnea jobbar med.

Förresten en annan gammal hobbygoding gjorde entré i veckan, göra egen hudvård och först ut blev en antiage kräm/ gelé till ansiktet ( blev 4 pumpar)och sen när man liksom är igång så blev det 12 cerat, ja varför inte? I veckan som kommer ska jag göra hudkräm, hela min kropp skriker efter en bra eko hudkräm och jag vet att jag kan göra en sådan.

Kanske är det våren som lockar fram min kreativitet och fåglarnas skönsång eller så är det att se krokusen växa fram på gräsmattan.

Lämna en kommentar

Designa en webbplats som denna med WordPress.com
Kom igång